Hola, soc adrian i acabe d'acollir un cadellet de border collie, te quasi 2 mesets Soc conscient de la raça que es tracta i ara que es xicotet i els primers dies a casa voldria aprendre com ajudarlo per a que siga tot mes facil i es trobe agust al futur a casa sol. El primer dia a la seua habitació tancada sense problema, un poc de por pero supose que es normal per la recent separació dels pares. Hui ha estat molt juganer, i he probat a posarli un corral, pero si tanque la porta es posa molt ansiós i mosega la gabia, a més sense voler s ha quedat encallat i ha plorat.
Voldria educarlo bé i per aixo contacte per tal de vore quina es la millor forma ara que estem a temps Gracies
Preferencia para el servicio: Relación calidad/precio
¿Te interesa este puesto?