Estudiante del Grado en Química
Envía una oferta de trabajo directamente a este candidato
Sóc un noi adolescent, del 2004. Actualment estic cursant el segon any del Grau en Química a Tarragona. Em considero una persona amb ganes d’aprendre i habilidosa a l’hora de resoldre problemes. M’agrada el treball en equip i em resulta fàcil l’adaptació. També m’agrada l’esport i practico Futbol Sala desde que cursava infantil. Actualment em trobo vivint a Tarragona.
2 estius seguints treballant en una empresa especialitzada en muntatges i col·locacions de tot tipus de sistemes d'aluminis.
ESO y Bachillerato, acutalmente estoy en el 2º año del grado en Química. Tamboén tengo el First B2 de inglés.